Plans for today....

GOOODMOOORGOOON!!! eller tja,  god eftermiddag/kväll? haha
Nu har jag ätit frukost och ska precis börja med läxa. Japp, ni hörde rätt! Ännu mer läxor! Men tänker inte hänga upp mig på det hela dagen utan det ska jag göra i kanske en timme och sedan ska jag göra mig i ordning för att åka till Flamingo. Där ska jag träffa Yaritza och Evan och vi ska typ bada/hänga. (Jag ska ta med mig kameran så inte bloggen fortsätter var tråkig...!). Sen måste jag hem och duscha och så för klockan 17.45 ska jag var på Pura Vitali. Där ska jag vara med i en Talent Show och dansa. (jag ska dansa med fler personer) Kommer bli askul! Jag ska verkligen be mamma eller pappa att filma så ni kan se. Vi ska dansa till "Crazy in Love" Beyoncé och Jay-z. Så det blir naaaajs, kommer vara asmycket folk där för att det är jätte många som ska uppträda (och som inte kan sina danser, menmen...)
Aja, jag måååste verkligen göra läxa nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0