nu är det helg!

finally! nej men det har faktiskt inte varit en så jobbig vecka ;) vi har ju varit borta två av dagarna och vi har inte haft så mycket läxor heller så det var riktigt skönt faktiskt! Nu har vi tre dagar ledigt (helg+måndagen). jag vet inte varför på måndagen, det är ju Sveriges nationaldag men jag tror inte Costa Rica firar den?? men så mycket "helg" vet jag inte om det blir för jag ska skriva två läxor på eng (ganska jobbiga!), rätta två saker på spanska och skriva en essay på spanska!!! och + ja ska kanske hänga och sova över med yaritza på söndag till måndag så imorgon blir det en vidrig lääääxdag -.- aja, får väl ta det... -.-
Nu ska jag kika på era fina bloggar, puss hej <3


nyss (skoluniform-ful)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0