hmm... -.-

Ingen rolig dag, alltså!

Det börjar med att jag vaknar fem på morgonen att jag har ont i magen och mår illa och kan inte somna. Fick gå till toan hela tiden eftersom att jag trodde att jag skulle spy... Men det blev lite bättre och jag kunde somna om en halvtimme tills pappa kom och väckte mig. Frukost. Inte gott när man mår dåligt men vad gör man? Man måste ha frukost!! Jag funderade på om jag verkligen skulle gå till skolan eftrsom jag mådde så knasigt men jag mådde lite bättre när vi skulle åka så jag följde med. Sedan var jag ju astrött i skolan men som tur var, mådde jag inte så dåligt förutom att jag fick lite ont i magen då och då. Sedan, på sista lektionen- spanska- får jag ju reda på att jag ska göra klart power pointen (på spanska, glöm inte det)en dag tidigare! Och för mig är det riktigt mycket, speciellt när det är spanska (och till på torsdag). ÅÅÅHHH! Så nu har jag gjort lite på den, och lite på en annan spanskasak som jag, ofcourse, aldrig kommer bli klar med... -.- Och nu är min mage sådär konstig igen!!
så, som ni kanske förstår är jag inte på super bra humör just nu, ursäkta... :(


bara för att slappna av lite ska jag titta på ett avsnitt av DH...

Kommentarer
Postat av: Tove

Krya på dig sötnos! Kram<3

2011-06-15 @ 16:05:52
URL: http://tove.spotlife.se
Postat av: louise <3

hoppas att du mår bättre snart älskling! =) logga in på FB så fort du kan! Puss <3

2011-06-15 @ 21:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0