hej jag heter olivia och jag har gjort bort mig såååååhäääääääääääääär mycket !!!!!

För precis en vecka sedan skrev jag ju: jag älskar måndagar. Nu säger jag tvärt om. Det här var en riktig skitdag. I alla fall på morgonen. Det var på morning meeting i palapan, och hela skolan var ju där (ca.150 elever+lärare). Då skulle min klass göra en liten "teater" på spanska. Sist gick det jättebr men idag: mörda mig vad jag gjorde bort mig alltså! Jag skulle ju såklart ha övat under helgen men jag kunde inte. Jag hade glömt papprena i skolan och sen, när jag både försökte ringa och skriva mejl till en som var i min grupp svarade hon inte. Så där står jag på morgonen och kan ingenting! Jag är seriös. Jag bara stod där, framför ALLA och skämdes. Jag bara stammade och fick inte ur mig ett enda ord. Snack om att göra bort sig!! efteråt började jag såklart att grina som en bebis men sen samlade jag ihop mig och jag kunde fortsätta dagen- helt okej. Det ända jag tänkte på var ju liksom det som hade hänt och ad alla måste ha börjat snacka skit om mig men nu tänker jag i stället såhär: Jaha, so what? Sanska är inte min "passion" om man säger så, och det var bara en liten teater. Eller det är så jag försöker tänka i alla fall... :P Lite svårt, men jag vet att förr eller senare kommer det gå över... Men ändå! inför ALLA!! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0