Festival de Artes

Tjenare! Idag är det bara kort dag i skolan, till lockan 12 ungefär, och det är inte ens riktig skola. Idag är det Festival de Artes och då kommer det massa skolor som typ ska uppträda och så. All personer i min klass har "fått" en skola som de ska housta och jag fick någon som hette Ricardo Angulo som pratar spanska... -.- aja, jag får se det som ett tillfälle för mig att öva mitt tredje språk... Vår skola ska också uppträda; vi ska dels dansa. Vi sa dansa den koreografin som jag dansat 3918412 gånger men jag får se det positivt: jag kan den nu utan att tänka... :D
Sen när jag kommer hem måste jag plugga, plugga, plugga inför ett suuuuper stort prov i morgon på spanska så...Ja, det är väl vad jag får göra resten av dagen. Jag hinner väl fixa ett lite inlägg till er i alla fall.... ;)
okej, baaara för att jag tänkte lägga in bilder i detta inlägg funkar det inte!!!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0