dagen..

Hej, tänkte börja om lite om man säger så...  jag ska försöka blogga mer än vad jag gör nu och skärpa till mig. jag förstår att det inte är så kul att läsa bloggen annars ;)
Idag var jag så klart i skolan och efter det hade jag basket. Det var jättekul och som tur var fick jag låna sydneys nä"stöd" för av någon dum anledning har mina knän börjat göra ont. Jag hoppas att det bara är något tillfälligt så det inte håller i sig Jag behöver mina knän!!!! :O :O :O och vet ni vad??!! jag ska göra en till uppsats på spanska till på fredag!! seriööööst! jag döör just nu!!! men det ända som "håller mig levande" är att jag om fyra veckor kommer åka till Californien!!! överlycklig! vi ska bila runt till L.A. (hollywood) San Francisco, Santa Cruz, Las Vegas och så så jag är såååååååå jätte glad :D :D :D :D så det är alltså det jag försöker att koncentrera mig på... :D

Men annars då? Hur är det i Sverige? Varmt? Kommenter och ha det bra så länge! Puss

(bilder fungerar inte att lägga in just nu, tyvärr...)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åååh jag vill också åka till USA! I Sverige är det typ varmt ibland och regnar lite ibland.. En typisk svensk sommar alltså ;)

Puss saknar dig<3

2011-06-08 @ 12:58:13
Postat av: Tove

Jag läser din blogg oavsett om du uppdaterar mycket eller lite, det är bara kul att höra vad som händer där borta!

Åh va kul med California! Fota mycket haha ;) Puuuussss!<3

2011-06-09 @ 12:17:56
URL: http://tove.spotlife.se
Postat av: Man ;) hihi <3

Åhh, gud vad underbart! Jag har ju varit där ( som du vet) och det är jätte härligt där! Hemma i sverie är det super, men saknar digg såå ***** mycket! Ha det grymt <3



puss &kram // louise <3

2011-06-10 @ 22:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0