DAGEN

HEJSAN HOPPSAN!
Igår var jag hos Yaritza först och hängde med henne där (inte i Flamingo), och sedan åkte vi till miss Carolina som sminkade oss inför the Talent Show (blev för mycket men aja...). Sedan så var det ju Talent Show, jättekul och lyckat, tummen upp för det (y) Mamma har video på halva min dans så jag kan lägga upp den senare ;) Sedan, efter, så åkte jag ju hem med Camila och Sydney och sov öveer. Jättemycigt, vi kollade på film och så. På morgonen när vi vaknade åt vi frukost (pannkakor) och sedan var det bara att sätta igång med jag-hatar-spanska-och- Social Studies(på spanska)-mest-i-världen-läxa!! Som jag inte blev klar med för jag suger på spanska medan de sitter där och skriver så tangentborden brinner... -.- Och sedan spelade vi pingis i typ fem minuter och sedan kom mamma o pappa och hämtade mig. Sedan åt vi lunch, stort fruktfat + bagel med ost, basilika och tomat. Sen handlade vi massa mat (och godis till mig :P) och så åkte vi hem (eller tja, stannade typ fem gånger på vägen eftersom att mamma skulle snacka med olika personer) och SEN var vi hemma! Japp, det var dagen det, plus att jag gjorde lite läxa här nyss.... -.- Och nu fick jag precis reda på att jag ska göra ännu mer. Vill typ bara lägga mig ner och gråta just nu!!!!! men i alla fall... hoppas ni mår lite bättre än jag gör just nu i alla fall ;)
Puss

Kommentarer
Postat av: emma lorenz ;)

du kan inte lägga ut videon?? :D

puss <3

2011-06-13 @ 17:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0